onsdag den 7. marts 2012

Jubilæum På Forfatter JKKN

Så har vi rundet de 1000 besøgende her på bloggen

1000 besøgende - sikke et dejligt jubilæum at have!! Starten er gået lidt langsomt, og til tider har tiden været knap til at få skrevet indlæg.


Til trods synes jeg efterhånden at bloggen begynder at få noget godt indhold, som jeg er rigtig godt tilfreds med. der findes et utal af blogsider på nettet, og at blive læst – specielt fast - er ikke altid let.

Igen holder jeg mig tro til de ting som jeg selv har været interesseret i at vide, at andre kan bruge denne viden er jo kun helt igennem fantastisk.


Så jeg vil gerne sige tak til hver og en der har kigget forbi, specielt de som kigger forbi fast uanset hvor ofte. Det betyder absolut noget at blive læst, at ens ord kan bruges af andre. Og at en lille dansk blog, mellem så mange andre blogs er blevet klikket ind på af så mange, er virkelig fantastisk.


Af hjertet tak, jeg håber de der følger vil forsætte med det, og at nye vil komme til som bloggen vokser, og indholdet bliver mere og endnu mere bredt med tiden.


VenligstJKKN


Lidt info om bloggen:

Ca 7måneders levetid.

53 indlæg udgivet.


Læser ser sådan ud:

Danmark 677

Australien 84

Rusland 82

Holland 58

USA 50

Tyskland 31

Thailand 19

Frankrig 2

Sydkorea 2

Tyrkiet 2

1 kommentar:

  1. HJERTELIG TILLYKKE
    med dit 1000'ende jubilæums besøg på din blog.

    Jeg synes det var meget sjovt at se, hvordan dit besøgsantal fordelte sig. Mon man skal se det som danskere, der sidder rundt om i verden, og nyder dit blog. :-)

    Med hilsner
    Poly

    SvarSlet