onsdag den 14. september 2011

Gratis E-book - på kun få minutter

Jeg har fundet et rigtig godt link, som jeg gerne vil dele med jer andre.


Det er en helt GRATIS e-book, man kan hente på under et par minutter, man skal ikke registre sig, man kan bare hente den. Det har jeg naturligvis selv gjort, og det tog vitterlig ikke mange minutter, hvis det overhovedet tog et. Grunden til at jeg så gerne vil linke her til, er fordi jeg synes alle andre herinde på siden skal have muligeden for at forbedre sig.


E-bogen hedder "Skriv om det", og handler om at udvikle sig som forfatter, dog henvender den sig også til andre der skriver, end lige forfatter spir som de fleste herinde er.


Den er kun på 50 sider, den indeholder bla., skriveteknikker, SERIØSE forslag, tips og råd til at blive bedre og komme godt i gang og igennem at skrive en tekst.


Her er linket til det helt fantastiske tilbud om en gratis E-Book:




http://bookboon.com/dk/business/personlig-udvikling/skriv-om-det




Venligst JKKN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar