lørdag den 24. september 2011

Et lille lys i mørket af at ha mistet alt



På trods af min harddisk med et gik ned i forgårs, og jeg dermed mistede ALT på min computer, kan jeg trods alt være overlykkelig for en ting. Godt nok, er jeg virkelig helt nede over alt væk, over alle de ting jeg aldrig får igen. Se mit forrige indlæg:  
http://forfatterjkkn.blogspot.com/2011/09/prve-slettes-snarest.html

Men et lille lys i mørket er der da at finde i sorgen over min Harddisk`s pludselige død......



Godt nok har jeg mistet alt skrevet, selv den tekst til Novelle-konkurrence ”Oprør” med aflevering om kun 8 hele dage. Men heldigvis har jeg opbygget personerne, miljøet på papir.
Det gør jeg for at give et overblik. Så skal jeg da lykkeligvis ikke til at skrive det ned helt forfra, og det er jo langt fra alt man kan huske, selvvom man selv er forfatteren.

Det allerede skrevne i computeren til novellekonkurrencen er tabt, der er intet at gøre. Det er sgu da hammer-træls, men jeg takker mig selv for at jeg når det gælder længere noveller og lign. laver opbygningen på papir.
Det synes jeg er langt lettere at overskue. Så selvom teksten er væk. Så sidder jeg her min personbeskrivelserne af mine karakter i novellen, jeg sidder en handlingen, meningen/moralen, novellens opbygning, miljøbeskrivelse. Hvor heldig er jeg bare lige !!!

Så alt er klar. Jeg kan bare gå i gang. Jeg har endda selv skrevet starten ned, en god start efter min mening, så det er bare at komme i gang. Så jeg har alt andet end teksten, så er det jo lige til at gå til. Så det håber jeg virkelig at jeg kan nå. Ville nu gerne have skrevet det, lagt det væk, og derefter så kigget på det igen. Det er altid godt med et par friske øjne, men det når jeg nok ikke denne gang. Så vi må se om jeg bliver tilfreds, og overhovedet når det.

Venligst JKKN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar