tirsdag den 27. december 2011

Link/Anbefaling -Hvorfor er nogle dårlige læsere – hvordan bliver man god?

Jeg har fundet en tekst jeg synes i alle burde læse, hvis i altså interessere jer for at vide lidt om hvorfor nogle er dårlige læsere og andre gode læser, og vigtigst får du råd til at forbedre dig.



Der er rigtig meget fakta, men det er faktisk interessant at læse.


Nu har jeg ikke altid selv været den bedste læser, og derfor er det noget jeg stadig tænker over, og dette link bliver jeg simpelthen nød til at give videre til alle jer derude.

Du får desuden mulighed for at udregne din egen læsehastighed på siden.

Jeg synes absolut at teksten er værd at læse, for enhver der læser eller skriver uanset din egen læsehastig.




God Læselyst – Venligst JKKN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar