tirsdag den 27. december 2011

Næsten færdig med den første bog i Dicte-serien

Kun 100 sider tilbage af Elsebeth Egholms Skjulte fejl og mangler som jeg efterhånden har været meget længe om at læse. Det skal lige siges at det intet har med bogens indhold at gøre at det har taget så længe, den er faktisk et absolut mesterværk for krimielskere som mig selv.
Når jeg er færdig, skriver jeg en boganmeldelse til forfatter JKKN bloggen, som jeg plejer med bøger jeg har læst.

Jeg orker næsten ikke at læse, da jeg er ved at se noget krimi efterforskning som jeg bruger i mine noveller, og falder sikkert i søvn til det, hvis ikke skal jeg læse i aften, ellers bliver det først i morgen. Men er ved at dø af spænding for at læse slutningen. og kan allerede nu sige at den bog kun varmt kan anbefales, den er så velskreven, men anmeldelsen kommer når jeg er helt færdig med bogen.



Venligst JKKN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar