torsdag den 23. februar 2012

Færdig med ”Selvrisiko” af Elsebeth Egholm – Begyndt på næste i Dicte-serien - ”Personskade”

Det tog mig desværre noget tid at komme igennem den første bog Skjulte fejl og mangler i Dicte-serien af Elsebeth Egholm pga. tidsmangel i juletiden, selvom man skulle tro at der var god tid til at læse, desværre blev det ikke sådan for mig. Det ærgrede mig at jeg skulle læse bogen over så lang tid, så jeg måtte læse den gennem igen, så at jeg kunne følge ordentlig med.
Heldigvis kom jeg igennem Selvrisiko på 2 uger, så det er okay. Og jeg er allerede i gang med den tredje i Dicte-serien som hedder Personskade, eller jeg er lige begyndt og der er knald på lige fra første kapitel. Det glæder mig. Jeg elsker krimier, og de må gerne være grafiske og grove, hvis man kan sige det sådan. Men jeg synes absolut godt om Selvrisiko, det var spændende og overraskende.

Så jeg glæder mig til at komme videre i serien, og jeg må indrømme at jeg bedre kunne lide Selvrisiko end den allerførste som var Skjulte fejl og mangler som handlede meget mere om veninderne, end en egentlig krimi. Der var meget information, men som jeg alligevel synes er vigtig fordi nu kender man personerne, så behøver man ikke bruge tid på at sætte sig ind i det i hver bog, det er jo fordelen ved at både skrive og læse en serie. Nå men ikke mere om det, jeg er godt i gang med at skrive boganmeldelser af disser to bøger, så de kommer snart på bloggen.


Venligst JKKN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar