lørdag den 18. februar 2012

Nyt Vampyr Tema på Dagens Øvelse Bloggen

Nyt Vampyr tema på Dagens Øvelse Bloggen i forbindelse med den kommende vampyr konkurrence, se mit indlæg om konkurrencen: http://forfatterjkkn.blogspot.com/2012/02/novelle-konkurrence-om-vampyre-deadline.html#more

Planlægger du selv at være med i konkurrencen, kunne du måske være med, og bruge nogle af disse øvelser som jeg har tænkt mig at gøre det.

Dagens Øvelse den næste lange tid vil handle om vampyrer af den simple grund at jeg planlægger at deltage i en konkurrence som skal omhandle vampyrer, så tænkte jeg hvorfor ikke forbedre mig ved at bruge det, som dagens øvelse ved at skrive små tekste, digte finde på ord osv. som omhandler vampyrer


Så tema for Dagens Øvelse her på siden den næste lange tid vil være Vampyrer. Jeg har aldrig haft et tema før i Dagens Øvelse, men synes det er en oplagt mulighed for at få skrevet og tænkt lidt på vampyrer hver dag, på den måde får jeg måske også en god ide til hvad min novelle i konkurrencen.



Venligst JKKN – GO SKRIVELYST

Ingen kommentarer:

Send en kommentar