tirsdag den 21. februar 2012

Konkurrence til de lynhurtige – Skriv en Børnehistorie

Denne konkurrence er fra forfattersiden.dk, hvis du ikke allerede er medlem, kan jeg kun anbefale at du melder dig ind, specielt hvis du elsker at skrive, de har ofte konkurrencer som udloder en genvist. Og jeg vil absolut nå at se om jeg kan få at få strikket noget sammen til deadline, desværre så jeg først konkurrencen i dag, mig som ellers efterspørger konkurrencer til os forfatterspir, og bare i dag har jeg fundet i hvert fald to som jeg vil lægge ud, altså dette er den ene af dem. Men synes jeg faldt over noget mere, så er spændt på om jeg så rigtigt, og gjorde jeg det, kommer de naturligvis ud på bloggen hurtigst muligt.


Krav til historien:

Historie der henvender sig til børn

Max. 3000ord

Du bestemmer selv genre og tema



Det er lægges vægt på, meget kort fortalt:
1. Historien skal være fængende hele vejen igennem.

2. Der skal være mening i historien.

3. Det giver ekstra bonus, hvis forfatteren magter balancen i at lægge et ekstra lag af forståelse ind i historien dvs. at den voksne, der læser bogen, fanger nogle pointer, som barnet ikke nødvendigvis lægger mærke til.


Gå ind på siden for at få en meget mere dybtegående beskrivelse af konkurrencen, der står meget mere om hvad der lægges vægt på når den bedømmes.

Dette er blot et indlæg for at gøre opmærksom på konkurrencen, og lige hurtigt give dig som forfatterspir et overblik, om det er noget for dig.

Direkte Link til konkurrencen:





God fornøjelse – Venligst JKKN som naturligvis selv er medlem af forfattersiden.dk.

Derinde hedder jeg JKKN¤ :-D











Ingen kommentarer:

Send en kommentar