fredag den 7. oktober 2011

Gratis Forfatter Software - Hold styr på dine kapilter, karakter, steder mm

Jeg har søgt efter et program til at skrive mine noveller, og romaner i. Noget der kunne give mig et overblik over kapitler, scener, karakterene, stederne, plottet osv. det kan til tider godt virke lidt uoverskueligt når man skriver i et ganske alm. skrive program.

Heldigvis fandt jeg endelig et program der kunne alt dette....

Et program hvor jeg kan have alt samlet, altså hvert projekt jeg er i gang med. Lykken er gjort, men ikke nok med det, så er programmet HELT GRATIS, og inde i indstillinger kan man ændre sproget til dansk.
Jeg vil anbefale alle der skriver romaner eller noveller om at prøve dette program.

Du kan overskue kapitlerne, scenerne, karakterne; deres personligheder, deres mål, der er et storyboard og meget meget mere.

Jamen alt hvad hjertet begære. I kan nok hører at jeg er total forelsket i programmet. Men det er så lækkert, med sådan et fantastisk program til os forfatter uanset hvor meget tid vi bruger på at skrive.

Det er simpelthen en guds gave - så simpelt er det.

Det tager ganske få sekunder at installere og det er nemt at overskue.


Du kan hente programmet frit og kvit her:

http://www.spacejock.com/yWriter.html






Og du kan endda blive klogere på programmet da der følger en manual med.



Venligst JKKN - Go Skrivelyst



3 kommentarer:

  1. Lige det jeg søgte efter. takker :-)

    SvarSlet
  2. Hej Thomas ! Super - det er lige præcis dette denne sides formål er, at vi forfatterspir kan finde ting vi kan bruge, inspiration, hjælp osv. så FEDT, og tak for at smide en kommntar omkring det, det ville jeg ønske langt flere ville gøre, det er jo det eneste feedback jeg får, så 1000 tak ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jkkn. Også lige det jeg kiggede efter. Tusind tak
      MVH
      Kim

      Slet