fredag den 21. oktober 2011

Gratis forfatterklasse: SAXO's Forfatterklasse - efterår 2011


Så starter endnu en forfatterklasse på SAXO



SAXO's Forfatterklasse - efterår 2011

Er helt sikker på at der er rigtig mange genganger fra de tidligere klasser, og hvis du aldrig har hørt om dette kan jeg kun anbefale at du kan prøver det...

Du kan endda stadig lave opgaverne på de gamle klasser dog uden feed back, men det er stadig gode øvelser som spænder vidt, og du kan læse andres besvarelser.

Og det skal siges at niveauet faktisk er ret højt, men uanset hvilket niveau du ligger på, kan jeg kun anbefale at give det et forsøg. En ting er sikkert, du kan kun lærer noget af disse øvelser, uanset om du er en ny, eller en hærdet forfatterspir.

Den 25 Oktober 2011 kl. 00:00 bliver første opgave udgivet, og så er det bare med at komme i gang, og kan du ikke vente, så kan du allerede nu prøve kræfter med de tidligere opgaver som allerede har været.

Og lige en sidste ting, det er helt gratis at være med. dog er der lavet et nyt tiltag denne gang, hvor du kan betale 600kr for at få individuel coaching og feedback på dine Forfatterskole-tekster. Det er dog vigtigt at lægge mærke til at dette tilbud kun er gældende for de 2 "mini-novelle"-øvelser i SAXO's Forfatterskole 2011. Læs mere på siden om reglerne.



Jeg har tilmeldt mig i dag, og jeg tager den helt alm. GRATIS udgave, for jeg vil ikke betale 600kr for feed back mm. af de 2 ”mini-noveller”-øvelser



Mit brugernavn derinde er overraskende nok JKKN ;-)

Jeg vil poste mine svar på øvelserne fra SAXO herinde på min blog.

Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften til at forfatterklassen starter, og kan kun anbefale en hver af jer forfatterspir at give det et forsøg – jeg synes i hvert fald at det er et seriøst projekt, og jeg elsker at det er gratis, så alle har en chance for at være med, og ikke mindst at udvikle sig.



Så den 25 Oktober 2011 kl. 00:00 på http://forfatterskolen.saxo.com/



Vi ses forhåbentligt


God skrivelyst JKKN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar