tirsdag den 11. oktober 2011

Boganmeldelse: "Tre hundes nat" af Elsebeth Egholm




"Tre hundes nat" af Elsebeth Egholm er helt igennem fantastisk bog.
Denne bog som er den første jeg har læst af Elsebeth Egholm, allerede inden jeg havde nået halvvejs gennem bogen til min ynglings forfatter.

Elsebeth Egholm er i øvrigt ide manden som, står bag "Den som dræber" tv serie på tv2, som vi fleste vel har hørt om.

Der er helt klar spænding over feltet helt fra første side, en bog man slet slet ikke kan lægge fra sig. Jeg må sige efter at have læst denne bog som den første af Elsebeth Egholm, har jeg været ude at købe hele hendes Dicte-krimi-serie. Jeg må bare læse de andre bøger hun har skrevet.

Jeg synes at jeg har læst der kommer en 2er til Tre Hundes Nat, og det har der bare at komme. HP er særlig og interessant. Han er troværdig, som hele bogen i det hele taget er.

Man bliver overrasket hele vejen igennem, på en måde, man slet ikke kan forstille sig fra starten. Især den måde bogen er opbygget på, at hvert kapitel er hver af personernes oplevelse af handlingen, så vi hele tiden oplever hvad hver af personer oplever, føler osv. Det virker virkelig godt. Dejligt overskueligt.

Jeg kan kun varmt anbefale denne bog. Hvis jeg skulle give den stjerner, ville den klart få topkarakter. Så elsker du spænding og krimi, så er "Tre Hundes Nat" absolut noget for dig.

Venligst JKKN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar