fredag den 21. oktober 2011

Skrivekonkurrence på forfattersiden


Ja igen er jeg lidt sent ude med meldingen om endda en konkurrence. Jeg beklager, jeg har meget at se til for tiden, så prøver virkelig at være med, så tilgiv mig for den denne sene udmelding.

Konkurrencen er til aflevering den 28 Oktober 2011 kl. 23:59

Det er en god uge siden at konkurrencen blev sat i gang, så det burde jo stadig at være muligt at nå at være med.

Opgaveformulering:
Du spiser med hos Gud, Jesus og Jomfru Maria.
Jeg lægger vægt på en skæv, gerne overraskende og humoristisk synsvinkel.
Besvarelsen må højest fylde 700 ord.
God arbejdslyst!




Vinderen vil blive belønnet med "Mandfolk" og "Dragemand" som e-bøger.


Konkurrencen er at finde på http://www.forfattersiden.dk/compete.php


 God skrivelyst – Venligst JKKN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar